Evri Blogger Widget

we are an infinite loop

Pacat ca ma grabesc. [Too bad I'm in a hurry.] A blog about computational design, generative art, geometry, math, architecture and the means employed to materialize these forms of expression. It's an ongoing chronicle of my personal research in this field and an information pool for curious minds. Without fancy words, it's a haha place for me. Not topic oriented, more or less it is flow oriented.

Apr 29, 2007

In inordine de idei,

Iata si primul post despre arhitectura care apare pe uberblogul meu:
comic.
Hahaha, farsa! e la dragos pe blog!

5 comments:

Red said...

pheeew! Macar asta nu mai seamana cu mine.

Dragos M said...

daca si aia e arhitectura... banuiesc ca ai prins umorul subtil

Unknown said...

@dragos: prins-am umoarea subtila, trebuie sa ne apucam sa vandalizam scoala.

@alex: nici nu trebuia, si stii-tu-ce de pe pereti atelierului era initial alticineva (DM), pacat ca dl c. avea o alta viziune :p

Red said...

mah.. pune-te si tu in postura mea - pe cine ai crede..? oricum am fost echidistant si v-am trimis la origini pe amandoi :P, ca sa ma asigur ca nu fac nici unuia vreo nedreptate.

Unknown said...

nu contest modul in care ai actionat :), dar sunt dator sa imi sustin punctul de vedere :))

Cine e porcaria asta?

Free Web Counter